[Epitesz-barkacs] Feljelentes - hova ?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Feb. 27., V, 10:56:22 CET

Hi,

2011. február 26. 22:26:45 dátummal Hofferek Attila az alábbiakat írta:
> Nemtom, hogy gennyes-e vagy nem, nekem a pontokert ingyen telefon
> megeri. Amikor ezt "vettem", az iphone lett volna a masik alternativa,
> de en gyulolom az apple-t tiszta erobol. Raadasul ilyen platformra
> fejlesztek idom jo reszeben, jol jott a windows oprendszer.

  A pontokat nem ajándékba adják, benne vagy az árban. Annó nézegettem a
pontos és a pontnélküli benzinkutakat is, általában annyi volt a különbség,
mint amennyit a pont ért... :)

  A szolgáltatók részéről az a hozzáállás, hogy nincs pontos és pontnélküli
tarifa, ahogy a legtöbb mobilszolgáltatónál sincs készülékvásárlásmentes és
vásárlásos tarifa, ezzel kényszerítik az embert arra, hogy náluk vegyen
hűségidővel telefont, ne pedig bárhol máshol függetlenül.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor