[Epitesz-barkacs] hidrofor tartály

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 27., V, 11:40:43 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.27. 09:48:41 +1h-kor írta:

> Biztos, hogy vacakolni kell ezzel az anód dologgal? Nem csak akkor kell
> ezzel
> vacakolni, ha melegítve is van benne a víz? Vannak vascsövek is, amik
> évtizedeken át kibírják. Alucsövekről mondjuk nem tudok, csak alu
> radiátorról,
> de az persze nem állandóan cserélgetett vizet kap, ellenben marha vékony
> falú.

a hidroforban a levegő - víz átmeneti szintje változik, és az oxigéntartalom
miatt
vacak,
DE
az aluminiumot ha az oxigén támadja, akkor aluminiumoxid lesz belőle,
az meg kemény mikroréteget alkot, tehát nem eszi meg a tartály falát :-)

ogy ez eddig nem jutott eszébe senkinek, mindenki a vaslemeztartályos
rozsdásodó vackot használta, jó esetben  gumilabdásat, ami meg kidurrant,
szóval a vizesszakma erre nem gondolt, pedig aluradiátorok is léteznek,
és még 50éves aluradiátorok is vannak

az is aluminium