[Epitesz-barkacs] hidrofor tartály

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 27., V, 12:58:29 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.27. 12:37:16 +1h-kor írta:

> Szerintem innen hamar távozik az oxigén, hacsaknem a vízen oldott oxigén nem
>
> pótolja. Na de szerintem a vízben kevesebb van sokkal, mint a normál
> levegőben.
>
> Ezt a labdás módit meg szerintem azért találták ki, mert ha nincs labda,
> akkor
> lassan, de biztosan beoldódik a tartályban lévő levegő a vízbe, nem? Főleg,
> ha a
> tartályban cserélődik is a víz.

van műanyagtartályos is !!!!! :

Balázsnak egy könnyen megközelíthető ötlet:

http://zpluszd.hu/termekek/809/oldal/5/

Bruttó ár: 5 359 Ft
(ÁFA: 25%)
Nettó ár: 4 287 Ft
Egység ár: 5 359 Ft/db (ÁFA: 25%) PB-Gáz 11kg Mü

---------------
http://zpluszd.hu/ugyfelszolgalat/

Keszthely
8360 Keszthely, Hévizi u. 130.
Telefon: +36-83/515-074, +36-83/515-076, +36-80/204-179, +36-80/204-180
Fax: +36-83/515-078
E-mail: ugyfelszolgalat at zpluszd.hu
----------------

> Ez jól hangzik, a dolog mégis úgy fest, hogy ha valahol a szabadban kint
> marad
> egy aludarab, az úgy elrohad, hogy tán még el is tűnik. Szóval a dolog
> kicsit
> bonyolultabb. Vannak ugyanis anyagok, amik az oxidot is oldják, pl lúgok, de
> sav
> is van ilyen.

a 23kg-os PBgáz a jelek szerint ALU

Bruttó ár: 10 285 Ft
(ÁFA: 25%)
Nettó ár: 8 228 Ft
Egység ár: 0 Ft/kg (ÁFA: 25%) PB-Gáz 23kg Alu