[Epitesz-barkacs] hidrofor - kompresszor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 27., V, 15:52:38 CET

Hofferek Attila wrote:

> Ezzel kapcsolatban én is kérdezek:
> két hűtőkompresszor mennyi idő alatt tölt fel kb 8-10 barra egy rendes
> 11 kilós gázpalackot? Üresen elég normális légszállítása van kézzel
> érzékelve. Fogok tudni én erről járatni, akár szakaszosan is egy
> kisebbfajta finom festékszórót, vagy egy légkulcsot úgy, hogy 4
> csavart lekezel, aztán van ideje tölteni?

Nem fogsz tudni. Egy csavart lekezel egy feltöltött 50 literes tartály, a 20
litereshez már szerencse kell. Utána meg rengeteg ideig tölti.
Festés? Az még szarabb, ha lehet. Pl a normális kb 1,5kW-os 20literes nem tudta
kiszolgálni a festékszórómat. Azóta tudom használni, amióta 50 literes, kb
2kW-os kompresszor van, de az is nagyon dolgozik, ha festek, alig áll meg.