[Epitesz-barkacs] hidrofor - kompresszor

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Feb. 27., V, 14:44:11 CET

2011.02.27. 14:18 keltezéssel, Balázs Bámer írta:
> Szervusz HJózsi!

> Ez jónak tűnik. Már csak az a kérdés, fönt az az öntvényrész tömör
> vagy ki van könnyítve. Ki látott már belülről gázpalackot? (-:

Én fogok, de csak egy "normált". Vettem már AFR-2000 nyomáscsökkentőt
<http://airbrushsources.com/image/cache/AFR-2000-648x864.jpg>
meg két frigókompresszort, meg gázpalackot, már csak nyomáskapcsoló kéne
meg egy nyomásmérő, amin látom hogy mennyi a primer nyomás.

Ezzel kapcsolatban én is kérdezek:
két hűtőkompresszor mennyi idő alatt tölt fel kb 8-10 barra egy rendes
11 kilós gázpalackot? Üresen elég normális légszállítása van kézzel
érzékelve. Fogok tudni én erről járatni, akár szakaszosan is egy
kisebbfajta finom festékszórót, vagy egy légkulcsot úgy, hogy 4 csavart
lekezel, aztán van ideje tölteni?

--
Hofferek Attila