[Epitesz-barkacs] hidrofor tartály

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 27., V, 14:14:20 CET

Balázs Bámer wrote:

> Itthon csak 11,5 kg-os van, azt nem boiztos, hogy fönt meg lehet
> bontani úgy, hogy a kupak menetével visszazárható legyen. Viszont
> akkor már esztergálni kellene egy új kupakot.

Nem erre gondoltam, hogy a kupakkal kellene matatni, hanem kicsavarni belõle a
csapot, azt a lyukat jól felfúrni mittudomén 40mm körüli átmérûjre is akár, abba
egy alkalmas valamilyen csõmenetet fúrni. Ezen a lyukon már átférne az anód.
Amit meg ide bele kell tekerni, az egy külsõmentes tömbféle, amire van fúrva két
lyuk, az egyik az anód tartója, elég egy valami 8-as menet vagy ilyesmi,
méghozzá nem középen, hanem oldaltabbra, a másik oldalon meg a vízcsatlakozás a
szükséges átmérõben, mondjuk fél collal.

hjozsi