[Epitesz-barkacs] hidrofor tartály

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Feb. 27., V, 13:55:53 CET

Szervusz HJózsi, Mágus!

Nem tudom. Sokkal egyszerűbb belerakni, mint újra cserélni a tartályt.
A vörösréz biztosan elrohasztja a vasat, nélküle tényleg évtizedekig
bírja.

Itthon csak 11,5 kg-os van, azt nem boiztos, hogy fönt meg lehet
bontani úgy, hogy a kupak menetével visszazárható legyen. Viszont
akkor már esztergálni kellene egy új kupakot.

> ogy ez eddig nem jutott eszébe senkinek, mindenki a vaslemeztartályos

El ne mondjátok senkinek, amíb be nem jelentem a szabadalmat (-:

A Z+D valóban itt van közel, de ott csak cserélnek.

szia: Balázs