[Epitesz-barkacs] Ventillator kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 28., H, 12:00:05 CET

Szabo Endre wrote:
> ja, a 75 cm nagyobb mint az én f***-am:-)))

:-)

> Hmmmmmm... elmegyek modellboltba nézelődni akkor...

A nagy venti azért jó, mert halkabban tudod a nagy huzatot létrehozni. Biztos
meg lehet oldani 3 centi átmérőben is (sűrített levegő jön a slagból), de ha ezt
direkt venti csinálja, akkor abból halláskárosodás lesz. :)

Ha belegondolunk, egy helikopternek jókora a "ventije", persze meg tud emelni
tíztonnákat is. Vagy a nagy légcsavaros gépek propellere is milyen jó nagy,
viszont a mai sugárhatású gépekben belül van a venti, ami meg soklapátos, nem
2-3-4, de itt meg burkolva van a cucc, és csőben áramlik a levegő.