[Epitesz-barkacs] 24V 12Ah

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 28., H, 15:36:17 CET

nem esel abba a hibaba, hogy azt hiszed a trabi konnyu?

egy seicento onsulya a 4 hengeres 1100 ccm vizhuteses motorral 735 kilogram.

egy kombi ketutemu trabant meg 650kg.

egy regi egyes suzuki meg 860kg.

latszolag a trabi nyer, de a seicentohoz kepest a 85kg kulonbseg nagyresze
visszajon a vizhutorendszeren.

a kerdes sajnos valojaban azon dol el, hogy melyik autoban egyszerubb a
hatosagnak megfelelo modon fuggetleniteni a mindenfele alrendszereket a
robbanomotortol.
pl nem lesz szivotervakuum a fekrasegitohoz, nem lesz futes.

vajk