[Epitesz-barkacs] 24V 12Ah

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Feb. 28., H, 15:44:42 CET

2011.02.28. 15:36 keltezéssel, vajk fekete írta:
> pl nem lesz szivotervakuum a fekrasegitohoz, nem lesz futes.

Erre vannak kitek. Vakuumszivattyu valami bagatell fogyasztassal, futes
is van, ha nagyon kell, de az sztem nem vizsgakovetelmeny. Amugy meg a
kocsi sulyaban tekintve 1000kg ide vagy oda az semmi, a motor meg az
aksik ugyis boven masfel tonna fole emelik az egesz konglomeratumot. Azt
megallitani szerintem a trabant elol hatul szervotlan dobfekje elegge
rovidnadragos.