[Epitesz-barkacs] 24V 12Ah

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 28., H, 15:56:52 CET

a hatosag valami allat fafejuen all hozza. fel van osztva az auto x fodarabra,
es pl csak egy fodarabot modosithatsz. tehat pl a valtot bent kell hagyd, mert a
motor es a valto ket fodarab. a futomu es a fek tovabbi fodarabok.

volt riport egy levizsgazott auto tulajaval, mondta hogy az elektromos vakuum
szivattyut tipus homolog villanymotor kell hajtsa. erre gyartott cucc nemjo,
mert nem homolog, fiatt futoventillator motor az jo, mert az a fiatban
homolog...

vajk