[Epitesz-barkacs] 24V 12Ah

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2011. Feb. 28., H, 16:09:16 CET

Nos, egyenlőre ettől vagyok én is betojva.

Itt Győrben van egy fazon, akinél nekem  az Eu-ból behozott motorjaim papírjait kellett rendezni, ő nagyon szolgálatkésznek tűnt, Őt próbálom meg becserkészni, információgyűjtési célból. Rajta kívül találtam ismerőst, aki látott egy embert, aki látta azokat a fiúkat, akik a villanytrabantot <http://totalcar.hu/tesztek/villtrab/> csinálták, ráadásul a híresztelések szerint Ők most részegységeket (motor, elektronika, stb.) is gyártanak.

Na, majd ha itt a tavasz…

KI