[Epitesz-barkacs] fozes: nagy hus egyben sutese

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 1., Szo, 01:06:52 CET

Buek!

Megettuk :-)

7.5 orat volt benn, tekero szerint 140 fokon, total teljesen atsult, finom
lett.
 - az elejen a piritasnal kicsit megegettem a boret, de azert nem lett rossz,
legkozelebb vigyazok.
 - nem latom hogyan lehetne normalisan krumplit sutni hozza. ugye a vegen meg
kellene piritani a tetejet, es utanna egybol megenni, viszont igy elfoglalja a
sutot, es nincs hol sultkrumplit csinalni ....

vajk