[Epitesz-barkacs] fozes: nagy hus egyben sutese

gyapo gyapo at freemail.hu
2011. Jan. 1., Szo, 06:43:56 CET

> Ezt vákuumcsomagoló híján igyekszem átültetni háztáji technológiává.
> Így lett a folpackba göngyölés, ami alatt alig marad levegő (tudom,
> nem véd oxigéndiffúzió ellen).

65 fokos vízfürdőt biztos össze tudsz hozni, akkor már csak a
csomagolást kellene megoldani. Zacskóhegesztő nem tudom mennyibe kerül,
de egy szilikongumicső meg egy hődrót megoldja azt is, a vákuumot meg
nem érzem olyan fontosnak.
Nekem inkább az a gyanús, hogy 65 fokon elpusztul-e minden nemkívánatos
dolog. A kacsatojást állítólag 20 percig kell főzni a szalmonella miatt,
persze ebben biztos van rátartás is bőven.
Nálunk gázsütő van, szóval a 60-150 közötti hőmérsékletek ugrottak, de
vízfürdőt azt könnyen lehet készíteni, lehet utánanézek.

Üdv.: gyapo