[Epitesz-barkacs] fozes: nagy hus egyben sutese

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 1., Szo, 09:12:02 CET

gyapo  <gyapo at freemail.hu> 2011.01.01. 06:43:56 +1h-kor írta:

> 65 fokos vízfürdőt biztos össze tudsz hozni, akkor már csak a
> csomagolást kellene megoldani. Zacskóhegesztő nem tudom mennyibe kerül,
> de egy szilikongumicső meg egy hődrót megoldja azt is, a vákuumot meg
> nem érzem olyan fontosnak.
> Nekem inkább az a gyanús, hogy 65 fokon elpusztul-e minden nemkívánatos
> dolog. A kacsatojást állítólag 20 percig kell főzni a szalmonella miatt,
> persze ebben biztos van rátartás is bőven.
> Nálunk gázsütő van, szóval a 60-150 közötti hőmérsékletek ugrottak, de
> vízfürdőt azt könnyen lehet készíteni, lehet utánanézek.

ez kifejezetten laikus-háztartási-konyhai méretű ketyere, kb 15 éve
magyarhonban
is sokan vettek ilyet

VacSy Vákuumrendszer
A gyümölcs és a zöldség friss marad és megőrzi tápanyagtartalmát akár 21 napig

is, megfelelően használva az innovatív VacSy pumpát vagy a pumpával ...
http://zepter-home-art.mindenkilapja.hu/html

Mágusféle megoldás: egy kiherélt hűtőszekrény kompresszorának szívó oldala
( én ezért a zepteres  3edényes ketyeréért nem tudnék 80-110ezer forintot
kiadni  )