[Epitesz-barkacs] fozes: nagy hus egyben sutese

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2011. Jan. 1., Szo, 12:35:00 CET

gyapo írta 1 Jan 2011  11:06 levelében:
> Legyen egy kis ontopic is, hogyan is lenne celszeru ezt a 60-80 fokos
> vizfurdot megcsinalni? Szerintem egy 12 V-os 20-50 W-os halogen izzo pont
> jo lesz futesnek, szigetelt drotokkal. Valami keringeto megoldas, kis
> modellmotor hosszu sza'ron egy csiga, es ugy belogatva mint a
> motorcsonakokon.Mivel erzekeljem a hofokot es mivel kapcsolgassam az
> izzot?
Csak, hogy lásd, hogy csinálják gyárilag:

http://culinartist.blog.hu/2010/12/03/megerkezett_2074

Egyébként akit érdekel a technológia, nézzen körül ezen a honlapon.

A sous-vide a vákuumba csomagolt élelmiszert (nem csak húst) készíti
alacsony hőfokon, a konfitálás során zsír lepi el, az zárja el az
oxigéntől. Nem teljesen ugyanaz a két technológia eredménye.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu