[Epitesz-barkacs] fozes: nagy hus egyben sutese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 1., Szo, 13:31:06 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Menj el ultrahangra, nézesd meg az epeköveidet :-(
> A sok zöldtakarmány nulla zsírtartalma mellett ha eszel is, remekül
> tud pangani az epe. A pangó epefolyadék pedig szeret kristályosodni

ezt ismerem, és teszek ellene. Hetente néhány alkalommal eszek legalább 3-4
tojásból rántottát, amiben van sültkrumpli is, 3 hagyma, nem kevés olaj. Ettől
függetlenül lehet, hogy van ilyen problémám.

Pl karácsony előtt, amikor megmaradt a beiglisütésből rengeteg tojásfehérje, meg
kevés sárgája is, akkora adag rántottát csináltam belőle, hogy ilyen mennyiséget
önszántamból nem csinálok sosem. Leültem, és szépen, komótosan megettem az
egészet, mert közben nem figyeltem, mást is csináltam (eléggé el nem ítélhető
módon), pedig nem akartam mindet megenni egyszuszra. Ettől se lett semmi bajom.
Pedig úgy tudom, hogy már 3 tojás a teljes epeürítést kiváltja.

Aztán néha elcsábulok kolbászfélére is, akkor se szokott problémám lenni.

Itt valami más volt a gubanc, meg a karácsonyi kajánál is. Lehet, hogy valaki
meg akar mérgezni? :-)

Mindenesetre ezután már nagyon óvatos leszek ezekkel az ünnepi kajákkal.
Úgy tűnik, hogy a netnek is valami megfeküdte a gyomrát. Órák óta képtelenség
kapcsolatot létesíteni, csak modemmel megy a matávos nyílt internettel. Azért
csessze meg a t. Az adsl teszt kapcsolat se tud létrejönni.