[Epitesz-barkacs] befottesuveg Re: fozes: nagy hus egyben sutese

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 1., Szo, 16:17:19 CET

gyapo  <gyapo at freemail.hu> 2011.01.01. 15:16:45 +1h-kor írta:

> Valami ilyesmit gondoltam osszedobni. :)

> Ez a sous-vide kezdett most érdekelni, mert egyszerűbbnek látszik, mint
> a zsírral vesződés.
> A befőttesüveg jutott eszembe, beleteszem a húst, lezárom és
> kidunsztolom egy jópár óráig, 100 fok lesz, de akár hosszabb idő után is
> ráérek elfogyasztani. Vagy leszabályozom a vizet kevesebbre, akkor nem
> áll el, de nem is fő meg úgy.

konzervgyári módon befőttesüvegbe a húskészítmény berak,
és  ( felfűtési idő  - hőntartási idő - lehülési idő ) képlet és
egy hőfokérték szerint tartósítani lehet
termékenként más-más " a sterilezési képlet "
az üvegméretnek megfelelően

húskészítmény 125celsius,
kukorica, borsó 112celsius

ez kuktafazékkal megoldható, sima kuktasúly 112celsius
dupla kuktasúly 125celsiust előállít

GHP-33/2 - ÚTMUTATÓ A KONZERVIPAR JÓ HIGIÉNIAI GYAKORLATÁHOZ
rendelkező személy lehet felelős a sterilezési képlet kidolgozásáért és a
módosítások .... A sterilezési folyamat során (felmenet és hőn tartás) nem ...
http://www.fvm.gov.hu/doc/upload/200909/konzervipari_ghp_20090227.pdf