[Epitesz-barkacs] Padló, mennyezet + egyebek

Szaniszló Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2011. Jan. 1., Szo, 22:34:37 CET

Üdv,

Néhányszor el kellett olvasnom, de még nem vagyok biztos benne, hogy
leesett :)

Nézzük gyakorlati oldalról: ezek szerint szinte esélyem sincs, hogy
belülről szigeteljek, kénytelen vagyok bontani?
Vagy lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de mi van, ha a meglevő plafon alá
kerülne egy réteg hőszigetelés
(hungarocell vagy gyapot), majd arra (vagyis alá) párazáró fólia és egy
"friss" réteg gipszkarton? Ez nagyon gáz? :-)

Biztos, hogy hőszigetelő mestert hívok, és nem állok neki ezek után
gányolni, csak a mozgásteret szeretném
feltérképezni.

Köszönöm!

Zsolt