[Epitesz-barkacs] legfutesi belepesi pont

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2011. Jan. 2., V, 09:38:45 CET

Azért ha az emberra fúj egy légkondi napi 8órát, az nagyon szar tud lenni.
Cserébe eddig egy olyan beltérit sem láttam még, amin legalább vízszintesig
állítható lenne a levegőbefúvás. Szerintem az igazi a plafonra fújás lenne.
Akkor az egész helyiségben kb.  egyenletes hőmérséklet uralkodhatna. Igy
mindig vannak lényegesen eltérő hőmérsékletű helyek. Ez egy irodában, ahol
többen dolgoznam, elég gáz.
KI
A beltériben vannak légterelők, szóval meg lehet csinálni, hogy a rajzon
szereplő, szélmentesnek kinevezett területeken már semmit ne lehessen
érezni, mert fentről nézve balra fújhat.