[Epitesz-barkacs] legfutesi belepesi pont

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 2., V, 10:36:26 CET

Kormos Imre wrote:
> Azért ha az emberra fúj egy légkondi napi 8órát, az nagyon szar tud

Hát persze, de ezt teljes mértékben el kell kerülni, nemhogy napi 8 órát, de fél
órát se tartok elfogadhatónak.

> lenni. Cserébe eddig egy olyan beltérit sem láttam még, amin legalább
> vízszintesig állítható lenne a levegőbefúvás.

Hát pedig állítható. Persze fűtésre ez nem jó, mert lehet, hogy a 2m magasra
szerelt klíma telefújja meleg levegővel a helyiség 2m fölötti részét, alul meg
deres a lába az ámbérnak. :-)

> Szerintem az igazi a
> plafonra fújás lenne. Akkor az egész helyiségben kb.  egyenletes
> hőmérséklet uralkodhatna.

Igen - hűtésnél. Fűtésnél is, ha a klíma a padló közelébe van szerelve. :-)

Az irodai meg más, idegen klímákkal nem sokat lehet kezdeni, mert nem
engedélyezett a belenyúlás. Otthon egész más az ábra, akár terelőjáratot is
lehet hozzá építeni. Tehát pl ha sehogyse jó, akkor egy légcsatornaféle
levezetheti a fal mentén a levegőt a padlóhoz, és ott van szétterítve, mint egy
hőtárolós kályhánál.