[Epitesz-barkacs] CO2 okossag a hirekben

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 3., H, 13:23:53 CET

1. a hordo kornyezete nagyon szamit. a hordo fabol van, nem muanyagbol, egy
csomo midnen atmegy rajta
2. erjedeskor a hordo felso lyukaban vagy kotyogo van, vagy semmi.
3. a pince mint olyan arra valo, hogy a homerseklet allando legyen, a
paratartalom allando legyen, a levego ne mozogjon, es igy tovabb. ha
szelloztetunk, eltuntetjuk a parat meg a co2-t a levegobol, stb, akkor sokkal
egyszerubb lenne nem pinceben csinalni az egeszet.

vajk