[Epitesz-barkacs] Padló, mennyezet + egyebek

Szaniszló Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2011. Jan. 4., K, 16:22:31 CET

Most azon gondolkodom, hogy ezt gyakorlatban hogy lehetne kivitelezni.

- Alulról a gipszkartonra hungarocellt hogy rögzítsek fel? Gondolom nem
ajánlott a szokásos ragasztás,
mert az is vizet tartalmaz, és nem tud elpárologni onnan, ha lefóliázom.
- A hungarocell alá (belső oldalra) a fólia: ragasztással rögzítsem a
hungarocellhez?
- Hogy a fólia alá hogy a túróba tegyek akármit is, annélkül, hogy a
fóliát átlyukasztanám, arra már ötletem sincs. :)

Bonyolódik...

Köszönöm a segítségetek!

Zsolt