[Epitesz-barkacs] Padló, mennyezet + egyebek

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2011. Jan. 2., V, 08:49:36 CET

Szaniszló Zsolt írta 1 Jan 2011  22:34 levelében:
> Nézzük gyakorlati oldalról: ezek szerint szinte esélyem sincs, hogy
> belülrÑl szigeteljek, kénytelen vagyok bontani? Vagy lehet, hogy
> hülyeséget kérdezek, de mi van, ha a meglevÑ plafon alá kerülne egy
> réteg hÑszigetelés (hungarocell vagy gyapot), majd arra (vagyis alá)
> párazáró fólia és egy "friss" réteg gipszkarton? Ez nagyon gáz? :-)
Jó nyomon haladsz, nem gáz :-)
Az a lényeg, hogy ne juthasson be a szoba felől a meleg pára a
rétegekbe.

> Biztos, hogy hÑszigetelÑ mestert hívok, és nem állok neki ezek után
> gányolni, csak a mozgásteret szeretném feltérképezni.
Nem biztos, hogy ezzel is jó nyomon haladsz :-)
Pont a fóliázás szakszerű kivitelezése nem tartozik a szakma
erősségei közé.
10-15 cm átfedéssel kell tenni a - célszerűen - tükrös fóliát, majd
az illesztéseket leragasztani. Ugyanígy illenék leragasztani a fólia
rögzítési pontjait és minden olyan helyet, ahol át lett lukasztva.
Igazából légmentesen zárt réteg létrehozására kell törekedni.
Ezt Te, saját magadnak lelkiismeretesebben fogod megcsinálni, mint
aki minél hamarabb akar túl lenni a munkán.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu