[Epitesz-barkacs] vizhomerseklet merese

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2011. Jan. 6., Cs, 12:12:32 CET

> Itt pont nem a hutes a cel, hanem hogy minel kisebb ho menjen el. A
> nagy feluletu hutozaszlo pont ellentetes hatast fejt ki!

A hűtőzászló csak a neve :-) A lényeg az lenne, hogy jól vezeti a hőt a mért
felülettől a mérőeszközhöz. Felteszem, hogy a nagy felületű hűtőzászlót rá
lehet hajlítani a csőre.

Egyébként szerintem is a külső hőszigetelés a megoldás. Ráragasztani
akármivel és körbevenni mondjuk PE habbal. Lehet kapni direkt csőre valót,
aminek fel van vágva a palástja, csak rá kell pattintani.

Palasik Sándor