[Epitesz-barkacs] vizhomerseklet merese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 6., Cs, 12:23:46 CET

Palasik Sandor wrote:

> Egyébként szerintem is a külső hőszigetelés a megoldás. Ráragasztani
> akármivel és körbevenni mondjuk PE habbal. Lehet kapni direkt csőre
> valót, aminek fel van vágva a palástja, csak rá kell pattintani.

Tényleg, ez a legkorrektebb megoldás. Asszem csőhéj a neve vagy mi. Többféle
méretben is lehet kapni, és annak se lenne akadálya, hogy az adott csőre ne csak
1, hanem 2 réteg is kerüljön, persze a második már a megfelelő, nagyobb
méretűből.

Le is zárható a rése vagy ragasztással, vagy simán kábelkötözővel körbekötve.
Célszerű a felhasításnak a mérőcuccal ellentétes oldalon lennie.