[Epitesz-barkacs] faronk + tamasztolang

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 7., P, 12:54:34 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.07. 12:03:38 +1h-kor írta:

> Mert az veszélytelen lenne, nincs benne semmi pláne. A benzin sokkal
> izgalmasabb, nem? :-)
>
> Ötlet: nem felhasítani kell a göcsörtös farönköt, hanem belefúrni, töltetet
> bele, és bumm! :-)

:-) ilyet még (legalábbis eddig) azért nem próbáltam :-)

komolyra fordítva

a 140kW feletti kazánoknál vagy cementgyári forgókemencéknél
vagy régen a szénportüzelésnél (ott pakuraégővel is)
vagy ma a "változó anyagminőségű" hulladékkazánoknál
gázégőt (korábban olajégőt meg pakuraégőt) használnak
10 - 20% teljesítménnyel "támasztóláng" vagy "támasztó égő" gyanánt
-----------
 pl. 200kW - 15MW között   http://www.unikalor.hu/

"Cégünket 2006-ban felkérték, hogy a Romániában üzemelő fapellet gyártó
berendezésen üzemelő égőt fűrészpor eltüzelésre tegyük alkalmassá. A
berendezést átalakítottuk és fűrészpor, valamint folyékonyfázisú pb
eltüzelésre tettük alkalmassá. A berendezést automatikus üzemmódra négy pont
szabályzásra gyártottuk, 330 kg/h (1650 kw ) teljesítményre állítottuk
fűrészpor eltüzelésre valamint 150 kg/h folyékonyfázisú pb gázra .

További fejlesztésre kérték fel az Unikalor Kft-t a gazdaságosabb üzem
érdekében.
Fejlesztés kiterjed:

a támasztó égő átalakítása gyújtó égőre, "

Hofinak az ötlete egyik szempont jó,
ha aprítottfa alátüzelés kell, akkor arányos mennyiségű
aprított fát is kellene készítenem hozzá vagy vennem

és csak "kényelemből" gondoltam egy lángszóróra
bár ezt is vennem kellene