[Epitesz-barkacs] faronk + tamasztolang

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 7., P, 14:15:28 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2011.01.07. 12:12:47 +1h-kor írta:

> Én így használom a cserépkályhát: két nagy hasáb fát a tűztér két
> oldalára hosszában elhelyezek, közéjük papír, venyige, gallyak, ágak
> egészen a 2-3 ujjnyi vastagságig. Amikor nincs "készen" akkor hasogatok.

nálunk 1984-86 között volt cserépkályha ( az előző tulaj által használt
ismeretlen rendbentartottságú ) falnyíláson keresztül 2szoba közé épített,
aminek a felső 2 sora többször is megemelkedett, amikor
"kezelési hibákból" (meg néha a fűrészportüzelésnél is) telefújta a lakást
korommal, és sok cserepet is cserélni kellett volna már a kezdet
kezdetén.

mivel előtte 1959 - 84 között melegvizes központi fűtéses környezetben,
elég hamar 2 tél után lebontottam a cserépkályhát, és eddig
még nem kívántunk új cserépkályhát építeni

25kW-os kazánnál én is ehhez hasonlóan kezdem  a 35 x 35cm -es
álló tűztérben, de abba sokszor kell újratölteni, a 2 fahasáb ott sajnos kevés
.