[Epitesz-barkacs] tuzifa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 7., P, 23:33:34 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2011.01.04. 15:05:12 +1h-kor írta:

> Hello,
> ugyanabbol a fabol kugliban, vagy hasogatva fer tobb kilo egy kobmeterbe?

ha ennyire szobakerült, ( és ez most engem is érint )  találtam az alábbi
infot, ha van valakinek jobb tapasztalata, az is érdekelne
------------------------------------
 http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9147701&go=97397303&p=1

civic68 válasz | megnéz  2010.02.05 10:33:17 © ( 9531 )

Én csak egyszer vettem fát mázsára. Frissen vágott csert azóta soha. Van egy
favágó barátom sajnos tőlem száz kilométerre sümegen lakik, ezért ritkán
találkozunk. No, mire beraktam a friss fát a tárolóba két napra rá
bejelentkezett, hogy meglátogatna minket. Jöttek, én meg büszkén mutattam az
elzár gázcsapot meg a farakást, amit megtapogatva megkérdezte: ugye nem
mázsára vetted?
Kb 40% vizet vásároltam a cserfával együtt.
Aztóta tavasszal megyek az erdészhez, veszek 10 erdei métert.
Nincs átverés, ha kell számlás, visszaellenőrizhető. Addig nem rakják le a
kocsiról míg ki nem köbölöm. 10 erdei méter otthon hasítva, darabolva,
összerakva az pontosan 10 köbméter.
-------------------------------------
és
az 1 erdei méter témában ugyanezen a lapon
-------------------------------
spucc válasz | megnéz  2010.02.05 10:32:43 © (9530)

Ha kisebb mint 10 cm, akkor ha jól emlékszem ágfának hívják, olyan 2-3 ezer az
ára, de neked kell összegyűjteni és elszállítani.
Nem szociális program, bárki megteheti, persze az erdészete válogatja.
Előzmény: spucc (9529)

spucc válasz | megnéz  2010.02.05 10:21:12 © (9529)

Az erdei tüzifának vannak szabvány fokozatai: 10 cm alatti átmérő nem lehet
benne.

Előzmény: janijani (9526)

spucc válasz | megnéz  2010.02.05 10:19:34 © (9528)

Egy talpraesett fiúgyerek rengeteget tud tenni.

1. Azt mondja : "édesanyám, ha valaki becsönget hogy van eladó fája, szóba ne
álljon vele semmiképp."
2. Majd én megoldom édesanyám, bízza csak ide!
3. Utána előkészít egy 4 méter hosszú helyet, és, leás 2 oszlopot. Ebbe 2.1
méter magasan pont 5 erdei m3 fa fér bele.
4. Megrendel 5 erdei m3 fát.
Itt Budán, tavasszal bruttó 17500/erdeim3, volt az erdőben kiközelített
helyen, de egy vállalkozó 20 ezerért hozta házhoz fel és lerakodással,
Szerintem korrekt ár, és ha nem tudja valaki a kísérést megoldani, jobb is
szállítva venni.
(Most a szárításra nem térek ki)
5. megjelöli az oszlopon az édesanyjának a 2,1 méteres magasságot, hogy tudja,
csak akkor fizesse ki, ha az eléri.
6. Vesz egy láncfűrészt, és az édesanya legnagyobb örömére, mert hisz szereti
mind többet látni a fiát, időnként tüzelésre előkészíti a tüzifát. Van
testmozgás, kávé, mosoly.

Előzmény: Vezo228 (9525)
-------