[Epitesz-barkacs] erdei kobmeter

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 9., V, 08:03:28 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nagy méretekben is hasonlóan működik, és nagy méretben sem kiforrottak
> a technológiák :-)

Ne mondd már! Nagy méretekben léteznek elektrosztatikus porleválasztók, elég
hatékonyak. Lehet, hogy kicsiben is meg lehet csinálni, csak nem tudom,
megcsinálják-e bárhol. Az meglepne, ha nagy méretekben esőztetnék a füstgázt,
vagy átbuborékoltatnák tavon.

Lehet, hogy vannak más szűrőfajták, eljárások is, de ezekről nem hallottam.