[Epitesz-barkacs] erdei kobmeter

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 10., H, 09:21:02 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akkor ezek szerint jobb, szerencsésebb helyen laktok

Tulajdonképpen elkapkodtam a véleményt, mert nem tudom, hogy pestszentimre
milyen helyzetben van, csak az alapján alkottam képet, amit leírtál már sokszor,
sok témában. Az meg akár téves is lehet, vagy csak egy magasfokú elégedetlenség
íratta veled. Lehet, hogy ha itt élnél, ugyanilyen lenne a véleményed.

Annál meg lustább vagyok, hogy adatokat bányásszak a netről a két hely
összevetése végett.