[Epitesz-barkacs] erdei kobmeter

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 10., H, 11:31:02 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.10. 09:21:02 +1h-kor írta:

> Tulajdonképpen elkapkodtam a véleményt, mert nem tudom, hogy pestszentimre
> milyen helyzetben van, csak az alapján alkottam képet, amit leírtál már
> sokszor,
> sok témában. Az meg akár téves is lehet, vagy csak egy magasfokú
> elégedetlenség
> íratta veled. Lehet, hogy ha itt élnél, ugyanilyen lenne a véleményed.

persze próbálom " pozitív kicsengéssel " megélni ( pl. nálunk nincs arzénos
víz,
tehát 472 településhez képest boldog lehetek ) néha a "saját bajomat" :-)

Pestszentimre "Falukép" címmel megjelenő helyi havilap sem mindig a
"városkép" optimizmusát sugallja ( az önkormányzat "városkép"-nek
nevezett  havilapja csak a pestlőrinciek boldogságáról regél, ott
pestszentimre csak a "futottak még" ízben jelenik meg, a helyi "falukép"
neve sem  véletlen ennek a tükrében  )

a "Falukép" című helyi havilap is alátámasztja, hogy 25 évvel ezelőtt is
tudtam,  hogy "falura költözök" ( az akkori lábszomszédnál disznó röfögött,
és a szomszéd utcában akkoriban  tehén is bőgött  ) csak az utána
jövő kerületi önkormi agymosás ( a székesfővárosiság büszkeségtudata )
szivárgott belém, és csak azóta lettem elégedetlen

20 - 25 évvel ezelőtt még "természetesnek fogadtam el", hogy egy
villanykörtéért, vagy egy doboz gyufáért is be kellett utazni a szomszéd
faluba,
( "bemegyek a városba (!) egy villanykörtéért, meg kenyérért" az Üllői úton
a Szarvascsárda térhez  )

> Annál meg lustább vagyok, hogy adatokat bányásszak a netről a két hely
> összevetése végett.

persze, ne is fáradj vele, a TVhírek láttán még örülök is, hogy van villany
is,
( sőt az is nem csak 195V, hanem jobb, 205Volt is van ) és nincs belvíz
az utcában, nem kell Noé bárkáját sem építenem, ha a polgármester íróasztala
már vízen fog úszni, még akkor sem, és a jelek szerint  a hegyomlás is el fog
kerülni,
szóval akár optimistán nézhetem a tanyavilágomban a világ közepét :-)