[Epitesz-barkacs] berobbanos indesit ujabb fejlemenyek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 12., Sze, 20:53:34 CET

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2011.01.12. 19:49:34 +1h-kor írta:

> Nem lehet, hogy azért van más típusú csap hozzá, mert a régi berrobban? És
> értelemszerűen azt nem fogják pótalkatrésznek forgalmazni.

köszi, ez jó ötlet, hogy az indesit rendelje meg az összes 4db életveszélyes
csapomat  4db "életveszélytelenre" cseréltetni, nem az én zsebemre :-)

> Ráadásul tudtommal gázkészülékekre elég szigorú előírások vonatkozna, hogy
> mit kinek adhatnak el, és mit csinálhat csak arra felkent gázszerelő.

amit a http://www.langor.hu  -nál kinéztem alkatrészeket korábban más gázos
ketyeréhez,
( 1155 Budapest, Rekettye u. 76. ) gázcsapot utcáról bezuhanva megvehettem, az

orczy.com -nál ( 8ker Orczy tér) is minden gázszerelési vackot megvehettem,

és ha egy gázórát almérőnek akarnék felszerelni, akár azt is megvehetném :-)