[Epitesz-barkacs] berobbanos indesit ujabb fejlemenyek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 13., Cs, 00:32:18 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.12. 21:25:53 +1h-kor írta:

> Nem lehet, hogy ezt a szerkezetet szét lehet kapni valahogy, megismerni
> pontosan, hogy is működne helyesen, aztán megcsinálni? Nem szoktak ezek
> olyan  bonyolultak lenni.

ez a nyomorult Indesit a Zasszonynak tetszett meg, vadiújonan lett megvéve,
csak vigyázva használ(hat)tam a konyhában, ha megkarcoltam véletlenül,
morgás volt belőle, mert sajnos sokáig nem tudunk helyette újat megvenni...
és a feleségem meg örült neki, és az Ő öröme nekem is öröm...

tehát egy ilyen ketyerét a vásárlás után 1,5évvel először meg kell próbálnom
(ha lehet garanciálisan) megjavíttatni belevaló alaktrésszel, (még meg kell
találni a garancialevelet, hogy mennyi idő van adva hozzá, ha 2év lenne,
akkor még garancián belül lennénk) és ha csak nagyon drágán lehet javíttatni,
csak akkor jöhetne a barkács, a csapszétszerelés és Mágus megoldások
( kb január végére áll össze az a kép, hogy feleségem teljesen a kezemre adja
)

tehát először a robbanásveszélyre kell kihegyeznem a dolgot, és ha az
Indesitet
ezt komolytalanul veszi, akkor fogom saját kézbe venni a macerálást