[Epitesz-barkacs] buborek?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 14., P, 10:01:44 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.14. 03:11:37 +1h-kor írta:

> Ennek nagyon nemakarás-szaga van.
>
> 1. a gáz szagos, tehát ha valahol szökik, azt meg lehet érezni.

pbgázos 30mbar nyomású rendszerben egy gombostűfejnyi lángocskát
tápláló tűhegynyi lukból jövő gázbűzt meg szoktam érezni

feleségem ennél is érzékenyebb, pláne a karácsonyi gázcsap belobbanás
után  talán méginkább

a reduktor és a tűzhely közötti gumicsövet is kicseréltem reduktorra
speciális csőre,   és  egy  20-60mbar között állítható reduktort is vettem a
gázfőzőlap
bekötésekor ( 21hónappal ezelőtt)
tehát a  " gázszakma " szabályainak megfelelő alkatrészekkel lett megoldva

szóval valami mikroszivárgást kellene megtalálnom, amit én már nem érzek :-(