[Epitesz-barkacs] buborek?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 14., P, 10:41:40 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> szóval valami mikroszivárgást kellene megtalálnom, amit én már nem
> érzek :-(

Az olyan szivárgás, amit már nem érzel, nem fog berobbanást okozni, mert a
kiszökő gáz természetes diffúzióval el tud távozni.

Illetve van olyan, hogy az ember orra elfárad. Ezért kell a buborékos meg egyéb
módokat használni. Én már több olyan helyen is jártam (lakások, házak), ahol
ordítóan gázszag volt, de még mindig messze a berobbanás határa alatt. Mondtam
is a tulajnak néha, de inkább rosszindulatúnak nézett, hogy cikizem a házát, a
rendszerét, pedig tényleg ciki volt. Aztán ráhagytam, és nem volt tűz meg
robbanás.

Na most ehhez képest egy frissen keletkező forrást egy érzékeny orrú kellő
szaglászás után igazán felfedezhet.