[Epitesz-barkacs] buborek?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 14., P, 13:40:15 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.14. 10:41:40 +1h-kor írta:

> Az olyan szivárgás, amit már nem érzel, nem fog berobbanást okozni, mert a
> kiszökő gáz természetes diffúzióval el tud távozni.
>
> Illetve van olyan, hogy az ember orra elfárad. Ezért kell a buborékos meg

hagyományos nyílászárók mellett bekúszó szaganyagot ritkábban, de megérzem,
de a feleségem orra nálam is jobban érzékel ilyesmiket
( valamelyik szomszédnál odaégett tejet szellőztetnek ki, és most télen
ajtórésen
beszivárgó büdös levegőből észreveszi, én meg csak az udvarra kilépés után
veszem észre,

de pl. téli zárt ablakok mellett is észre szoktam venni a kábelégetés szagát,
és 3házzal arrébb a szennyvízszippantós munkát )

szóval ilyen gyenge intenzitású gázszagot kellene behatárolnom