[Epitesz-barkacs] felszentelodott a Magusbarkacs :-)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 16., V, 18:47:28 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.16. 14:14:56 +1h-kor írta:

> Akkor célszerű lenne megnézni alaposan, hogy mi a baja. Nem biztos, hogy nem
> valami tökegyszerű a probléma, főleg, ha már kézben van.

> Nem értem. Ha kézben van, akkor miért kéne az udvaron? Megtolhatod
> valamilyen
> levegővel is, hogy hol szuszog meg mittudomén.

igazából pbgázzal, a saját nyomásával próbáltam volna ki, így a 30mbar
adva lett volna

szétszedtem,  látható törés, repedés, stb nem volt,
összeszereltem, és tüdővel fújtam, mintha lufit fújnék

a lángrózsa felől fújtam, hiszen csak akkor lobbant be a
gázcsapnál, amikor a lángrózsa is kapott gázt

ebből az irányból való megfújás közben vízbe lett mártva,
nem bugyogott, ha a csapot megforgattam, és lenyomtam
(mintha begyújtás lenne) akkor a gázcső felé a belefújt
levegő bugyogott a vízben, de sehol máshol nem jelent meg
a buborék.

ezután visszaszereltem a gáztűzhelybe, és a gázcsapnál nem
lobbant be, tehát első kanyarban győzelemnek vehető

de
1,5 év alatt soha sem szedtem szét a gázfőzőlap belsejét,
és a karácsonykori belobbanás előtt sem.
és
semmiféle érdemi alkatrészhiba sem volt,
szétszedéskor a csavarok is feszesek voltak, és
újra összeszereléskor szintén rendesen be lett csavarozva

tehát a belobbanás valódi okát nem tudom elképzelni,
semmiféle ok-okozati összefüggést sem

így aztán holnap-holnapután bármelyik gázcsapnál, minden előzmény
nélkül hasonlóan belobbanhat?  A korábbi gázrezsónál 20 év alatt sem volt
semmiféle gond....