[Epitesz-barkacs] felszentelodott a Magusbarkacs :-)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 16., V, 20:57:50 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.16. 19:15:53 +1h-kor írta:

kiemeltem néhány mondattöredéket

> melyik kötés szar. Azt fel se tételezem (illetve jól felfedezhető), hogy van
> olyan cső, ami el van repedve, ki van lyukadva.
>
> Nézd, ha bárhol meg van lazulva kötés, akkor bárhol.

> fordítottad volna, amellett, hogy már rég meglett volna a hiba, még ki is
> lehetett volna szidollal polírozni az összes rezet. :)

 a mellékleten alucsöves (vagy alunak látszó) a gázrózsákhoz vezető,
sok "bekarcolódással" ( a képen található 4 mellett kanyarokban, stb
még vagy 50 sérülés ) és a gázcsaphoz olyan kúpos végződéssel,
mint ami a klímagépeknél kell, és a réz kúphoz alucső van szorítva
ismeretlen anyagú hollandival

ilyen kúpos kötés mitől lazulhatna ki 1,5év alatt?  mind a 4 csapnál
bontani kellett, hogy a tepsiből kiemelhető legyen ahhoz, hogy a
kritikus csapot kiszerelhessem, és szerintem eléggé szorosak voltak