[Epitesz-barkacs] felszentelodott a Magusbarkacs :-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 16., V, 22:10:58 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

>  a mellékleten alucsöves (vagy alunak látszó) a gázrózsákhoz vezető,
> sok "bekarcolódással" ( a képen található 4 mellett kanyarokban, stb
> még vagy 50 sérülés ) és a gázcsaphoz olyan kúpos végződéssel,
> mint ami a klímagépeknél kell, és a réz kúphoz alucső van szorítva
> ismeretlen anyagú hollandival

Ilyesmire számítottam, ez teljesen korrekt kötés.

> ilyen kúpos kötés mitől lazulhatna ki 1,5év alatt?  mind a 4 csapnál
> bontani kellett, hogy a tepsiből kiemelhető legyen ahhoz, hogy a
> kritikus csapot kiszerelhessem, és szerintem eléggé szorosak voltak

Ha körkörösen láttad a présnyomot, amit a hollandi csinált, nem láthatók olyan
sérülések, amiket nem tudott a szorítás "szétkenni", akkor ott szökhet gáz.
Lehet a hollandi is sérült, de a szétszedés előtt, a burkolatok lebontása után
ráeresztve a gázt egyből lehet hallani, hol is sziszeg.

Aszontad, hogy csak a kinyitott csap esetén van ilyen. Akkor tehát maga a csap
elzárható, nem azzal van a baj, hanem azzal, ami utána van. Illetve ha mégis,
akkor belőle kell, hogy ömöljön a gáz, ez ebben a szétszedett állapotban egyből
kiderül.

Na jó, be kell látnom, hogy nem mindenki szeret vagy mer ilyesmivel bajlódni,
szóval vedd tárgytalannak, hogy ilyesmire rá akarlak venni.

Legalább van otthon egy rezsó, amivel lehet helyettesíteni ideiglenesen? (Nekem
már 3 rezsóm is van, egész lakomákat tudnék főzni-sütni, ha tudnék egyáltalán
sütni-főzni. :-) )