[Epitesz-barkacs] 3 lany halala

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 17., H, 10:33:22 CET

Hofferek Attila wrote:

> Vagy hosszába több párhuzamos álló korlát a lépcsőn, ha már széles a

Pontosan, kiváló meglátás. Még az is elképzelhető, hogy ezek a közbülső korlátok
nincsenek mindig ott, csak ilyen tömegrendezvények alkalmával szerelik fel
ezeket.

Én sem emléxem, hol láttam ilyet, de hogy láttam, az biztos. Rémlik
gyerekkoromból valahol a köztemető tájáról ez a megoldás a villamosok fel vezető
utakon, tehát járdán is alkalmazták régen.