[Epitesz-barkacs] felszentelodott a Magusbarkacs :-)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 17., H, 00:00:51 CET

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2011.01.16. 22:49:52 +1h-kor írta:

> Hi,

>   Csak azért kérdezem, mert én jártam már úgy, hogy nem ahhoz az gázégőhöz
> tartottam a gyufát, mint amelyiknek a gombját nyomtam, és bizony az is
> belobbant. :)

ez egy olyan okos (kétkezes) gázcsapos, hogy bármelyik csapot nyitod,
mind a 4 gázrózsánál egyszerre, mindegyiknél szikrázik

>   Ha azóta folyamatosan csinálja, akkor szivárgásra gyanakodnék én is, ha
> egy-
> két alkalommal csinálta, pláne egy karácsonyi vacsora körüli kapkodásban,
> akkor viszont belefér a figyelmetlenség kategóriába.

a gázrózsánál rendesen égett, hanem a belobbanás a gázcsapnál ömlött ki

>   Azóta is használatban van, vagy nem meritek használni?

azt az 1-et átmenetileg kikapcsoltam, és a maradék 3 lángot használjuk
de már messze nem olyan biztonságérzetben :-(