[Epitesz-barkacs] kulloskerek

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Jan. 17., H, 14:13:48 CET

Szervusz Vajk!

> abban ugyanugy kromozott vacak kullok lesznek. par evet lehet hogy elmegy,
> de aztan kezdodik az egesz elolrol.

Vettem tavaly egy uj allapotu, de mar tini koru KTM biciklit. Valtok
meg regi rendszeruek, de par km-t ha mentek rajta, sehol egy karcolas.
Gumik is hamar megadtak magukat. Erdekes, hogy volt most 2
kullotoresem is ugyanigy az agynal, pedig csak par durvabb katyuba
mentem be, nem tobbe, mint a regi biciklimmel, aminek semmi ilyen baja
soha nem volt evtizeden keresztul. Igaz, az ujban volt nyolcas, es egy
darabig hanyagoltam.

szia: Balazs