[Epitesz-barkacs] kulloskerek

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 17., H, 17:04:06 CET

tizeneves ktm-ben nem vagyok otthon

de amit most ujonnan eladnak, pl olcso kesz fuzott kerek cimen, ott midnenkeppen
par forintot is megfognak ha lehet, mert olcso kell legyen a cucc.

szoval egy uj 60ezres bringaban biztos lehetsz benne hogy a letezo legolcsobb
kullok lesznek. es egy darabja 5000 forintos kerekben is.

en egy kicsit tulsulyos vagyok (mi a kicsi?), eddig a bolti uj bringaimmal
mindig csak a kerekkel volt bajom. bo 10 ezer per darabert szepen valaszthatok
egy klafa szegecselt felnit, egy nemalegolcsobb agyat, es minosegi kullooket,
plusz a fuzetes is belefer. ezekkel a kerekekkel meg mehetek 5-10ezer kilometert
cetrirozas nelkul.

vajk