[Epitesz-barkacs] 3 lany halala

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 17., H, 18:28:51 CET

pont erre gondoltam. hiaba van a K epuletben bent 8000 ember, egy ember
latotereben tokre kevesen vannak. egy csomoan nem veszik eszre, hogy masok
elindultak. egy nagy szabad terben, mint egy egybenyitott emeletnyi eloadoterem
nagyon mas az abra.

a panik pont arrol szol, hogy nem donthetsz ugy hogy varsz. aug20, tuzijatek
utan. leulok a gyerekkel egy sarokba 20 percre, addig elmegy a nagyja, es utanna
kenyelmesen elsetalunk. ha az a hir, hogy konnygazoznak, akkor nem fogok ugy
donteni hogy varok.

vajk