[Epitesz-barkacs] buborek?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 21., P, 19:13:15 CET

Pataki István wrote:

> Ez alapból így szokás, de ha ma kész fittinget veszel, akkor már
> többnyire érdesítve van a menetes rész.

Ha nem is mindig, de valóban van ilyen is. Ha mégsincs, akkor a rezet könnyebb
megvakarni.

> Ha ki akarsz cseszni a majdani szerelővel javítás esetére, akkor kend
> be a kócot firnájsszal.

Vagy ferrobonddal. :-) Igaz, ekkor jó gyorsan kell dolgozni.

> A kóc vízhez azért jó, mert megdagad, gáznál ilyen - gondolom -
> nincsen. Ott gumiám növeli a tömörséget.

Így van, meg olajnál is (én arra használom a leggyakrabban).

> A teflonnal az a bajom, hogy nincsen mechanikus tartása, tehát egy
> szerelvény rendesen nyeklik, ha nincsen külön rögzítése.

Részben, másrészt viszont lehet, hogy sok kötéshez annyi teflonszalag kell, hogy
drágább lesz a teflon benne, mint az összes többi. :) Én is próbáltam a teflont,
marhára nem jött be. Ugyanakkor gázosok előszeretettel használják. Majd egy
ismerőstől megkérdezem, hogy szokták használni, hogy nekik bejön.