[Epitesz-barkacs] buborek?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Jan. 21., P, 20:15:00 CET

Sziasztok!

Keményforrasztáshoz van egy kis Rothenberger PB gázos készletem, nagy
csalódás volt, hogy a legkisebb fejnél oldalt meggyulladt, annyira kifújt,
3cm teflonszalag megoldotta a problémát.

Szivesen használom a teflonszalagot ("madzagot" már nem vettem, nem vitt rá
a zsebem) minden olyan helyen, ahol nem kell tartani csavaró hatástól, vagy
csak ideiglenes a kötés, pl. nyomáspróbázok valamit. Nagyon kellemes, hogy
kézzel összetekerve is jól tömít, viszonylag könnyű szétszedni, a menetek
könnyen tisztíthatók.

Üdv
pi

U.i.: Eszembe jutott, megosztanám egy tapasztalatomat: műa. WC tartály a
kifolyó részen nagyon gyengén, de látszólag elháríthatatlanul gyöngyözött.
Régen volt, már csak arra emlékszem, hogy nagyon-nagyon szivatott, semmire
nem reagált. Végül szilikonzsírral kentem be, szinte lazán kézzel
összecsavartam, és azóta minden rendben.