[Epitesz-barkacs] Eladó Sony MHC-RX80 HiFi torony

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Jan. 23., V, 10:07:15 CET

Hi,

2011. január 23. 09.56.49 dátummal jhidvegi az alábbiakat írta:
> Valahogy nem tudom elképzelni, hogy az emberek simán hülyék.
> Nem lehet, hogy egy momentum kimaradt? Az, hogy ha valaki feldob egy pénzt
> licitre, akkor gondolom képet is közöl róla. Azon leolvashatók adatok, és
> vannak numizmatikusok, akiknek mittudomén az az évjárat még nincs meg,
> stb-stb.

  Láttál már kártyázó embereket vagy játék-termet? Gyakorlatilag ezt teszik,
tolják be a pénz az asztal közepére és egyvalaki megnyeri a kör végére, de van
olyan is, hogy a "bank" húzza magához azt a pénzhalmot. Ennek az absztrakciója
az a vizsgálat, amikor többen körbeülnek egy asztalt, és pénz dobnak be a
közösbe, a legutolsó pedig kap egy dollárt. :)

  Tehát ne arra gondolj, hogy internetes aukción árultak egy dollárt. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor