[Epitesz-barkacs] Eladó Sony MHC-RX80 HiFi torony

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Jan. 23., V, 09:15:02 CET

>Vannak emberek, akik hajlamosak igen erősen beleélni magukat a licitálásba,

Hehe, én nagyon gyakran ugyanezt látom az ebay-en.

Többen árulnak ugyanolyan új cuccot.
Van aki 27 dollárért, ott helyben kifizetem és megveszem.
Míg aki licitálósra teszi volt, hogy a végén 33 dollárért ment el ugyanolyan
mint amint 27-ért azonnal kifizetek és megveszek.
Modom magamban hát ezek hülyék...
Régen csodálkoztam azon amit egy 78 éves öreg mondott nekem még vagy 5 éve:
az emberek szeretnek fizetni.... Sokáig nem is értettem, hogy miről beszél.

zsolt