[Epitesz-barkacs] Eladó Sony MHC-RX80 HiFi torony

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Jan. 23., V, 13:58:30 CET

Sziasztok!

Erre való az automatikus licitálás: beírod azt az összeget, amit
_legfeljebb_ hajlandó vagy érte megadni, és attól kezdve a licitlépcsővel
automatikusan mindig fölé licitál másoknak - mindaddig, amíg el nem éri a te
maximált licitedet. Így biztosítva van, hogy ne kelljen sokkal többet adnod
érte, mint az éppen túllicitált ajánlat. Figyelem, ha menet közben emeled
ezt a maximális ajánlatot, (licitálsz egy magasabb maximális értékkel),
akkor a saját aktuális ajánlatodat is megemeli egy licit lépcsővel! Így
jártam én, mert nem vettem figyrelembe hogy RTFM, ezért aztán, amikor nem
jelent meg a beírt összeg, hogy lám, nekem ennyit is megér, gondoltam,
valamit elrontottam, írtam egy kicsit magasabbat, ezzel aztán egy lépcsővel
rálicitáltam a saját nyertes ajánlatomra:(. A beírt maximális értéket, amit
még hajlandó vagy érte megadni, mások nem láthatják, talán az eladó sem.
Olvassátok el a szabályzatban!

Üdv
pi